Designed and built with care, filled with creative elements

Δημοσιογραφικός Λόγος- Επιμέλεια Λογοτεχνικού Κειμένου
Top

Δημοσιογραφικός Λόγος- Επιμέλεια Λογοτεχνικού Κειμένου

About this course

 

• επίπεδα λόγου (φωνολογία, γραμματική/μορφολογία, σύνταξη, σημασία, ορθογραφία, λεξιλόγιο/ύφος, στίξη, τονισμός).
• ιστορία του γραπτού λόγου, του χειρόγραφου και έντυπου βιβλίου
• ιστορία του χειρόγραφου και έντυπου βιβλίου, της γραφής, των γραφικών υλών, της τυπογραφικής τέχνης και της βιβλιοδεσίας, της τυπογραφίας, των βιβλιοθηκών, της ανάγνωσης.
• το έντυπο βιβλίο και το ψηφιακό κειμένο: η πορεία και η αξια
• η θέση, ο ρόλος και η βιωσιμότητα του βιβλίου στη εκπαίδευση σήμερα
• γλωσσική κατάρτιση και δυνατότητα γλωσσικής επιμέλειας ενός κειμένου
• πρακτική εξάσκησή τους σε επίπεδο τυπογραφικών διορθώσεων και εκδοτικής επεξεργασίας
• αισθητική επεξεργασία μιας έντυπης έκδοσης με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας
• ιδιαιτερότητες του γραπτού και του προφορικού λόγου
• ιδιαίτερες απαιτήσεις της δημοσιογραφικής έκφρασης, ιδιαιτερότητες στη χρήση του λόγου στο πλαίσιο των διαφορετικών ΜΜΕ.
• το προσωπικό ύφος και στιλ του δημοσιογράφου ως προς το λόγο.
• είδη δημοσιογραφικών κειμένων
• η δομή του δημοσιογραφικού κειμένου: ποιος, πού, πότε, γιατί, πώς.
• χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες της μαζικής επικοινωνίας.
• χαρακτηριστικά του δημοσιογραφικού λόγου και της είδησης.
• ανάλυση των ειδών δημοσιογραφικού λόγου, έντυπου και ηλεκτρονικού, προφορικού και γραπτού: Θεωρητικές προσεγγίσεις και μεθοδολογικά κριτήρια.
• μελέτη της γλώσσας και επίπεδα ανάλυσης του λόγου σε δημοσιογραφικά κείμενα.
• συντακτική ανάλυση και λεξιλογικές επιλογές σε παραγόμενα κείμενα δημοσιογραφικού λόγου.
• ο επικοινωνιακός χαρακτήρας της γλώσσας: εφαρμογές στον δημοσιογραφικό λόγο

 

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο